Last 7 days Popular Posts

Wednesday, May 18, 2011

I like this!

I'm still wondering what I should do with my stairs now that I've taken the carpet off. Should I leave them raw and paint each side white like these or paint everything in white...The jury is still out and until I've made up my mind, they will stay as they are....looking very very industrial but I like how simple and contemporary these black stairs look.

(C) no idea, sorry!
Je suis toujours en train de me demander ce que je vais faire avec mon escalier maintenant que j'ai enleve la moquette. Est ce que je devrais les laisser brut et peindre chaque cote de la marche en blanc comme ceux-ci ou peindre tout en blanc...Pour longtemps, je n'en sais rien et tant que je n'ai pas pris ma decision, ils resteront brut, tres brut limite industriel mais j'aime beaucoup le look simple et contemporain de ces escaliers noirs.

No comments:

Post a Comment

Related Post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...