Last 7 days Popular Posts

Friday, May 27, 2011

Father's Day moodboard {By Aurora}

I'm SU-PER excited about our UK Bank Holidays weekend starting tonight because I have plans you see, DIY, creative plans!
I'm planning to paint our bathroom to cover the wall which blue like these (gorgeous on plates but a bit too 80s for my taste in a bathroom), style the cupboard I painted last weekend with blackboard paint, go to the Flower market in Columbia Road to get an Olive tree for our front door and take photos of Mila for her Birthday invitation because that's it, we've decided on the theme.... It won't be an Ugly Betty party but an Old Men pool party with kids having mustache, hats, braces etc...and of course catch up with friends.
And frankly given the awful weather we are having, it will be nice to just potter around the house.
In the meantime, I leave you with this beautiful Father's Day inspired moodboard because the big day pour les papas is on 19th June and if you're looking for something special, you know that here we have only very special things!

Je suis SU-PER excitee par le weekend de 3 jours que nous avons a partir de ce soir parce que j'ai plein de projets de deco et de brico!
Je prevois de peindre notre salle de bain pour couvrir le mur qui est bleu comme ca (superbe sur des assiettes mais un peu trop annee 80s pour mon gout), faire de jolies photos du placard que j'ai peint le weekend dernier avec de la peinture de tableau, aller au marche aux fleurs a Columbia Road pour acheter un olivier pour mettre a cote de la porte d'entree et prendre des photos de Mila pour son anniversaire parce que ca y est, on a decide du theme....Ce ne sera pas une Ugly Betty party mais une Old Men pool party avec les enfants ayant des moustaches dessines, portant chapeaux et bretelles etc...et bien sur voir les copains.
Et franchement vu le temps horrible qu'on a a Londres, je prefere rester a la maison tranquillou a faire mes trucs.
En attendant, je vous laisse avec ce joli moodboard inspire par la fete des peres parce que le grand jour pour les papas est le 19 Juin et si vous chechez quelque chose de special, vous savez qu'ici nous n'avons que de jolies choses!

No comments:

Post a Comment

Related Post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...