Last 7 days Popular Posts

Sunday, May 29, 2011

Grey shutters...

While painting a pallet for my next DIY project, I had little breaks on Pinterest (is this thing totally addictive or what!? It's so easy to use....I love it!).
Then you know how it is, you go from one image to another and then I came across one that remimded me of the work of photographer Frederic Vasseur who takes gorgeous images so I went onto his site and fell in love with these simple shutters painted in grey....Perfect for a beach house...

(C) Frederic Vasseur
Tout en peignant une pallette pour ma prochaine idee brico, je faisais des petites pauses sur Pinterest (on devient vite accro a ce truc! C'est tellement facile a utilser....J'adore!).
Et puis vous savez comment ca se passe, vous allez d'une image en une autre et je me suis tombee sur une qui m'a rappele le travail du photographe Frederic Vasseur qui prend de superbes images et donc je suis allee sur son site et je suis tombee amoureuse de ces volets tout simple peints en gris....Parfait pour une maison de vacances...

No comments:

Post a Comment

Related Post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...