Last 7 days Popular Posts

Thursday, October 13, 2011

D-1 BODIE and FOU Catalogue launch

This is a really exciting time for our little company as tomorrow we are launching BODIE and FOU mail order catalogue (the digital version will go live on Monday)
I say 'little company' because, as we have a nice website and provide great customer service, people always assume that we are a big company but it's only five of us in the team. Saying that, I've always thought that it is not because we are a small, passionate, happy business that we should not act or look professional like the big ones. As my mum always said to me..."you reap what you sow"
When Elodie and I launched BODIE and FOU 6 years ago, we wanted to create a website with a 'boutique feel' where people could pop in to get inspiration and beautiful things for their homes, interact with us, get advices and I think from the feedback we're getting via Facebook, Twitter and heart-felt emails from customers we've achieved that so thank you very much.
To celebrate the launch of the BODIE and FOU catalogue, we will also launch a gorgeous giveaway tomorrow to win two of your favourite prints so stay tuned.
In the meantime, have a wonderful evening, tomorrow we'll have champagne in the office.
 

Ca bouge, ca bouge pour notre petite société car demain nous lancons le catalogue BODIE and FOU (la version digitale sera en ligne Lundi).
Je dis 'petite société' parce que comme nous avons un joli site internet et notre customer service est canon, les gens s'imaginent toujours que nous sommes une grosse boite mais en fait, nous ne sommes que 5 dans l'equipe. Ceci dit, j'ai toujours pensé que ce n'était pas parce que nous étions une petite structure que nous devions pas agir de facon professionnelle comme les grosses boites. Comme ma petite maman m'a toujours dit ..."tu récoltes ce que tu semes"
Lorsqu'Elodie et moi avons lancé BODIE and FOU il y a 6 ans, nous voulions créer une site internet qui serait comme une boutique de déco ou les gens viendraient nous rendre visite pour trouver des idées inspirantes pour leurs maisons, échanger des conseils, des idées deco et je pense qu'au regard du feedback sur Facebook, Twitter et les emails super sympas des clientes que nous avons recus, nous avons réussi notre pari donc merci a vous.
POur feter le lancement du catalogue BODIE and FOU, demain nous lancerons un joli jeu-concours pour vous faire gagner deux de vos illustrarions préférées so stay tuned. 
En attendant, je vous souhaite une excellente soirée, demain j'amene le champagne au bureau

No comments:

Post a Comment

Related Post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...