Last 7 days Popular Posts

Thursday, September 13, 2012

New sponsor: Chez Les Voisins

I'm very happy to introduce you to our new sponsor: Chez les Voisins which is a gorgeous website set up by Marie de Sordet in France. 
Marie scoured flea markets in France and Belgium to find little vintage treasures and I love how stylish and curated collection her collection is.
Chez les Voisins is exactly the kind of shop where I would shop for vintage founds and in fact I treated myself to a few things Marie discovered, like these gorgeous enamel letters and small enamel stars which I sticked above our kitchen door in France to write 'bonheur' and this bed which will be perfect for the tree house Steve built.
I hope you will love Chez les Voisins as much as I do!
Je suis très contente de vous présenter notre nouveau sponsor Chez les Voisins qui est un très joli site lance par Marie de Sordet en France.
Marie écume les marchés aux puces de France et Belgique pour ramener dans ses bagages pleins de petits trésors vintage et j'adore le style de sa collection.
C'est exactement le genre de magasin dans lequel j'achèterais de jolies petites choses de brocante et en fait, je me suis fait plaisir avec ces jolies lettres blanches en enamel et ces petites etoiles que j'ai collé au-dessus de la porte de notre cuisine en France pour écrire 'bonheur' et ce lit picot qui sera parfait pour la tree house que Steve a construit.

No comments:

Post a Comment

Related Post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...