Last 7 days Popular Posts

Friday, September 30, 2011

Little creative project for the weekend?

This little blackboard creative project is right up my street! In April last year, I look at using blackboard paint in the kitchen but I'm loving the inviting, cosy vibes of this lounge styled by Anouk B and photographed by Marjon Hoogervorst (who kindly contributed to our new catalogue).
This shot was inspired by their recent trip to Paris with my friend Desiree who also made gorgeous moodboards when she came back. I love Anouk & Marjon's style and I think it's wonderful when you can find a style soulmate like this and work together and I'm hoping they will ask me to join them next time (hint hint).
I don't know if the paper shade with black dots they used is the Paola Navone's since I only saw it with blue dots until then but it is also something that had been on my list of things to do to jazz up our hallway. In fact, it's probably the kind of little creative project I could do with Mila.
Have a wonderful Saturday! Today, if the family let me be, I just may be able to finish my Koushi lamp!
Ce petit projet créatif est fait pour moi! En April l'année derniere, j'avais exploré l'idée d'utiliser de la peinture de tableau noir dans la cuisine mais j;aime vraiment beaucoup le look de ce petit coin salon qui a été crée par la styliste Anouk B et photographié par Marjon Hoogervorst (qui a gentiment  contributée a notre new catalogue).
Cette photo a été inspiré par leur dernier voyage a Paris avec ma cops Desireequi elle aussi, a fait des moodboards canons a son retour. J'adore le style de Anouk & Marjon et je trouve génial de pouvoir trouver comme ca une style soulmate et d epouvoir travailler ensemble et j'espere que la prochaine fois elles me demanderont de les rejoindre :-)
Je ne sais pas si l'abat-jour en papier avec les gros points noirs qu'elles ont utilisé est celui de Paola Navone puisque je l'ai toujours vu qu'avec des gros points bleus mais ca aussi, c'est un projet qui est sur ma liste pour ameliorer notre entrée. En fait, c'est probablement le genre de petit projet créatif que je pourrais faire avec Mila.
Je vous souhaite un excellent Samedi! Aujourd'hui, si la famille me laisse vaquer a mon passe-temps favori, j'arriverais peut-etre à finir ma lampe Koushi.

No comments:

Post a Comment

Related Post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...