Last 7 days Popular Posts

Wednesday, August 8, 2012

Such a serene photo...

I love the peace and serenity this shot exudes and this woman with her white hair looks so graceful...
It looks like a painting///
The day I manage to style something as beautiful as this, I will be very happy.

I have also been dying to get a skull like this since I saw one in the kitchen of this gorgeous home in Amsterdam - which is pretty much my 'masterplan' kitchen. I keep asking if Steve's dad in New-Zealand can find one on his farm but as he has now retired, it is very unlikely that one of the few cows he kept. is going to drop-dead just so that I can have her skull so if you know where I could source some, by all means please let me know.

Photo by Mikkel Vang
J'adore le sentiment de calme et de sérénité qui émane de cette photo et cette femme, avec
ses cheveux gris, est tellement belle...
On dirait une peinture///
Le jour ou j'arriverais a styler des photos aussi belle que celle-ci, je serais très heureuse.

Cela fait aussi un moment que je me rêve une tête comme celle accrochée au mur - depuis que j'en ai vu sur le mur de cette cuisine a Amsterdam - qui est ce a peu prêt ce que j'imagine pour le look de notre cuisine. Je n'arrête pas de demander si le père de Steve pourrait en trouver une en Nouvelle-Zéalande vu qu'il a une ferme, mais comme il a pris sa retraite, cela va  être dur donc si jamais vous savez ou en trouver, n'hésitez pas a partager l'info.

No comments:

Post a Comment

Related Post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...